Subscribe:

Blogger templates

Tuesday, 13 May 2014

Testimoni Set B Shaklee

Alhamdulillah entri kali ni berkisarkan kisah ibu-ibu yang berjaya menyimpan stok EBM untuk anak-anak mereka dengan pengambilan supplement penyusuan shaklee ini. Sampai ada ibu yang tak sedar susu makin banyak..Alhamdulillah..Insha Allah anda juga boleh menjadi seperti mereka. Pokok pangkalnya kita nak atau tak je. Kalau nak insha Allah akan ada jalannya. Tapi bagi ibu-ibu yang nak sangat menyusu anak tapi tak dapat tu pasti ada alasan tersendiri. Apa pun saya percaya ibu-ibu di luar sana pasti telah memberikan yang terbaik untuk anak-anak kan?

Ok jom kita tengok testimoni ibu-ibu yang mencuba Set Penyusuan B Shaklee ini. Anda juga boleh memilih set penyusuan yang bersesuaian dengan anda di SINI.

Testimoni 1: "Tak sedar susu makin banyak..."

Testimoni Set B Shaklee

Testimoni 2: Alhamdulillah kawan kita ni dapat simpan stok EBM dengan banyak untuk anakanda tersayang.

Testimoni Set B Shaklee

Testimoni 3: Disamping stok EBM banyak, masalah keputihan juga telah hilang.. Wow, bonus kan??

Testimoni Set B Shaklee

Set Penyusuan B ni merupakan set yang mempunyai 4 supplement iaitu Vita C, B complex, Multivitamin (Vitalea) dan Alfalfa.

Setiap supplement inilah yang membantu membekalkan nutrisi-nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan si ibu dan anak disamping membantu penghasilan susu ibu dengan lebih cepat. Jika ibu menyusu tidak mendapat nutrisi yang cukup dari mana pula si manja anda boleh dapatkan bekalan tersebut???

Untuk memastikan anak anda mendapatkan nutrisi yang lengkap, anda haruslah melengkapkan nutrisi untuk tubuh badan anda sendiri dulu. Baru la dua-dua sihat.

Berminat untuk mencuba??
Jom hubungi saya di 
FB: Ummi Riana untuk direct chatting
Fanpage : Like Cahayaimani untuk info promosi terkini
Wa/Call/Sms/ : 0102314108
Emel : julizaimani@gmail.com



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...