Subscribe:

Blogger templates

Wednesday, 4 September 2013

Dari 6oz Sekarang 18oz

Berikut merupakan testimoni dari pengguna Breastfeeding Set Shaklee yang berjaya membuat stok EBM untuk anaknya. Macam tak percaya je kan dari 6oz boleh dapat 18oz..Hehe..Alhamdulillah.

Kata Puan Nadia di awal kelahiran bayi  memang biasalah susu tak keluar, selepas berusaha dengan pengambilan set ini, beliau berjaya menyimpan stok untuk si manjanya. 
Dari 6oz sekarang 18oz

Dan ini pula dari Puan Shafaf. Tengok saja gambarnya. Banyakkan stok EBM beliau. Alhamdulillah.Tumpang gembira dengan kejayaan beliau.

Dari 6oz sekarang 18oz
Mereka dah berjaya. Anda bila lagi? Keluarkan modal sikit untuk hasil yang berbaloi2. Tak rugi kan. Siapa kata set ni mahal? Sangat mampu untuk dimiliki. Tak percaya???Hubungi saya untuk harganya ya..

Call / Whatsapp di 010-2314108
Add FB saya Ummi Riana untuk chatting secara langsung dengan saya
Like fanpage Cahayaimani untuk dapatkan TAWARAN HARGA HEBAT

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...